الأربعاء، 13 مايو 2009

الإذاعة المدرسية


انا كنت فى اليزاعة انا كنت ادام المدرسة كلها انا كنت فرحانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااَ جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااَ و كنت بفتكر بابا لما كان بييجى معايا انا بحب جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااَ ايام ما بابا كان بييجى معايا انا نفسى كلكم تيجو مع بابا

هناك 3 تعليقات:

  1. يا حبيبتى يا سوسو انا فرحانة بيكى جداً لانك عندك الشجاعة انك تقفى امام كل المدرسة وتتكلمى برافو برافو عليك يا حبيبة ماما

    ردحذف
  2. جميلة شجاعتك يا قمراية
    كدا ان شاء الله لما تكبرى مش هتتكسفى او تحسى بالاحراج لو حصل موقف وكان لازم تتكلمى قدام عدد كبير من الناس
    كويس انك تتعودى على دا من دلوقتى

    ربنا يوفقك
    تقبلى مرورى

    ردحذف
  3. انا مبسوطة قوى بالمدونة الجديدة

    ومبسوطة اكتر انك فى الاذاعة بتفكرينى بايام الشباب
    انا كنت فى الابتدائى المسؤولة عن الاذاعة وبقدمها كل سنة وكنت بحب المايك قوى وكنت باقول الاخبار كمان من الجرنان
    بس لما طلعت من الابتدائى ما اشتركتش فى الاذاعة بعد كده لكن كنت زعلانة قوى

    خليكى على طول فى الاذاعة طول سنين المدرسة
    ويارب نشوفك مزيعة كبيرة قد الدنيا

    ردحذف